پرش به محتوا

بحث:اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱ سال پیش توسط 83.122.147.33 در مبحث خر


اردوگاه کار اجباری[ویرایش]

در جنگ جهانی دوم این اردوگاه توسط نیروهای هیتلر اداره میشد . به این صورت که افراد اسیر را با قطارهایی به آن مکان برده و در دو دسته مختلف وارد اردوگاه میکردند . دسته اول کسانی بودند که توان انجام کار را داشتند ! درواقع از توان جسمی خوبی برخوردار بودند و دسته دوم افراد لاغر اندام یا کسانی که توان انجام کار را نداشتند . دسته افرادی که توان انجام کار را نداشتند به کوره های گاز یا کوره های آدم سوزی میبردند ( روی در ورودی کوره ها نوشته شده بود حمام و یک قالب صابون در اختیار افراد گذاشته میشد )سپس آنهارا در آن مکان آتش میزدند. افرادی که توان کار کردن داشتند از صبح تا شب باید کار میکردند تا عملیات خط لوله آن منطقه کامل شود. کار آنها آنقدر سخت بود که آمار خودکشی در اردوگاه روز به روز بالا میرفت. منبع : کتاب انسان در جستجو معنی ( نویسنده : یکی از بازماندگان آن اردوگاه ) ××××178.173.147.188 ‏۲۸ اوت ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)پاسخ

یکی دیگر از اردوگا های کار اجباری کراکوف-پلاشوف (به آلمانی: Konzentrationslager Plaszow)می باشد که یکی از بزرگترین اردوگاه های کاراجباری واقع در جنوب شهر کراکوف بوده است این اردوگاه دارای هفت اردوگاه فرعی بوده و بیش از نه هزار یهودی در آن کشته شده اندBeehrokhh ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۰۷ (UTC)Beehrokhh ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۱۰ (UTC)

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (اکتبر ۲۰۱۹)[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۱ پیوند خارجی موجود در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۵۶ (UTC)پاسخ

خر[ویرایش]

ایا 83.122.147.33 ‏۲۷ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۰۲:۵۷ (UTC)پاسخ